Wednesday 22 January 2014

SALAM PERKENALAN

SALAM PERKENALAN SEMUA ..

Terima kasih kepada anda yang sudi singgah ke blog NIF COLLECTION ..
Tujuan saya buat blog ini untuk mempromosikan lagi item yang saya jual ..
Antara item yang saya jual setakat ini

* INNER MAGIC
* INNER NECK MAGIC
* INNER MAGIC GLITTER
* HANDSOCK LACE
*TUDUNG BAWAL KANGAROO

( akan ada penambahan item dari masa ke semasa
nanti saya bagi detail tentang keistimewaan INNER yang saya jual ..

okey , saya bagi detail tentang NIF COLLECTION

NIF COLLECTION ditubuhkan pada 01.07.2013
Nama NIF diambil daripada nama saya iaitu NUR IZZA FAZIRA ..
NIF COLLECTION aktif di FACEBOOK .
Anda boleh klik LIKE di fan page https://www.facebook.com/NifCollection ...
saya akan buat giveaway / pertandingan pada setiap bulan ..

NIF COLLECTION akan didaftarkan di SSM dalam masa yang terdekat ..
so lepas ini anda tak perlu lagi risau untuk berurusan dengan NIF COLLECTION .

sekian , terima kasih ..
assalamualaikum

NUR IZZA .

No comments:

Post a Comment